Äntligen hemma!

Då var vi äntligen hemma igen efter en vecka i Danmark. Vi har haft en bra vecka med lagom väder för att orka göra något. Vi har varit på Legoland, tivoli Friheden, Randers regnskog, Århus med gamle byn och botaniska trädgården. Man är rätt så slut med roligt har vi haft det. Tyvärr så slutade semesterna inte så bra. Började med att vi skulle köra hem igår och gjorde upptäckten att kylaren hade gått sönder, skall ta oss till en mack för att köpa något medel som lagar små håll. Min bror som kör bilen framför oss får tvärnita för en gubbe steg rakt ut i gatan och vilket medför att vi kör rakt in i hans bil. Vår blinkers går sönder + att fronten sprack lite, min brors bil fick lite reper där bak bara. Med hjälp av medlet så tar vi oss till Kastrup där det blir tid att fylla på mer vatten i kylaren. Ladar upp med mer vatten för att kunna ta oss hem, och hem kom vi. När vi väl har kommit hem gör vi upptäckten att det har varit översvämning i vårt förråd, där alla mina minnes saker från det jag var barn står och sen hade husets värmepump gått sönder så vi har inget varmvatten. Så efter denna dag skulle man vilja dra något gammal över sig och vakna om tusen år.

Men jag bjuder på en bild av många( tog väl en 500 bilder) från semesterna. Det är Anton på stranden.
Äntligen hemma!



Kommentarer
Postat av: Gunvor

Ajajaj din stackare! Trasiga bilar är inget kul, och inte brist på varmvatten heller (det senare vet jag efter två veckor utan rinnande vatten i huset). Lycka till med alla reparationer, och tack för den nya bilden på Anton! Jag tittar in då och då för att få se nya bilder på den lille godingen.

Kram, Gunvor

Postat av: Maria

Vilken dag!!!!! Men vad är det det heter...en olycka kommer sällan ensam! Hoppas allt löser sig snarast!
Vad kul att se hur Anton växer. Snart springer han omkring och pratar som aldrig förr!

Grattis till viktnedgången, verkligen bra kämpat.

Vi får ses en dag, känns som evigheter sedan.

Kram på dig,
Maria

2006-08-13 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback