Kalas idag

Det är inte bara nobeldagen idag utan även min mammas födelsedag. Idag skall hon få en egen quickutztång med moxie alfabet men även två andra dies får hon. Sen har Anton kladdat med fingerfärg för första gången idag. Första teckningen behåller vi själv som minne men andra teckningen fick min mamma. Anton tyckte nog det var rätt roligt att kladda, men även att smaka på färgen. Annars idag har vi bara slöat, egentligen har jag en del att stå i för vårt hem sen ut som ett bombnedslag och vi skall ha kalas här på lördag. Första gästen från Stockholm kommer ner redan på torsdag så då gäller det att det mesta är färdigt.

Kalas idag

Kommentarer
Postat av: Pia

vad kul det ser ut med fingerfärg. Ärligt så har isac aldrig fått prova det för jag har varit rädd för hur det skulle se ut här hemma efteråt. :-)

Postat av: Ejris

åh så sköna foton fnissar gott o din sötnos.
kram

2006-12-15 @ 11:49:39
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Annette

Hej Lotta.
Åh så söt Anton är, jag blir alldeles tårögd här.
Ha en mysig jul och ett gott nytt år.
Kram,
Annette

2006-12-16 @ 09:48:18
URL: http://annetteathome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback