En sån onsdag!

En sån onsdag!

Bilden idag blev på när Anton sov. Tyvärr så har Anton inte varit bra i magen idag. Så han har haft svårt för att sova men nu äntligen sover han för natten. Hoppas att han får sovit i natt.

Idag har det blivit mycket OS tittande, när det var så många svenska hopp idag. Inte dåligt att få 2 guld och 1 brons på en dag + curling damerna gick till final och tre kronor segrade i kvartsfinal.

Jag har även haft min brors dotter Sandra här idag. Vi har pysslat, stämplat som bara den har hon gjort. Hon fick testa att färglägga med mina akvarell pennor och mina twinklings.

Idag ringde även prästen som skall döpa Anton. Hon ville gärna träffa oss och jag sa att det gick bra. Hon frågade om fredag kl 10.00 gick bra och det gjorde det och så säger hon: Då kommer jag hem till er då på fredag. Och vad innebär detta då? JO, vi måste städa. Så idag har jag även tvättat och tvättat så den är torr till i morgon, kan inte ha tvätt hängandes i stora rummet när det kommer folk hitt. Så i morgon blir det till att plocka så mycket som möjligt så Aleks kan dammsuga när han kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad mysig han ser ut. Hoppas att han fick sova, och mamman med ;)
Du laddar väl med grodpapper till på fredag =)
*KRAM*

Postat av: Christer

Hoppas han kryar på sig snabbt nu grabben.

2006-02-24 @ 00:25:54
Postat av: Harriet

Får gratulera mamman en dag i förskott på födelsedagn......få se den lille är vattuman och inte fisk eller hur??? nåja han kan ju vara bra för det.......:-))))

2006-02-24 @ 21:48:58
URL: http://hem.passagen.se/hno0222/
Postat av: fanny bonnier

verkligen super söt kille, jag ville oxå har barn lite ung för det dock, hur gammal är han?:)

2006-02-25 @ 17:00:20
URL: http://fannyb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback