Ny utmaning!!

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.

1. En ny konstig vana har kommit sen Anton kom till. Det är ofta som man går runt eller står och gungar med Anton i famnen, men jag har kommit på mig själv att jag gör det automatiskt nu även om jag inte har Anton i famnen.

2. Det första jag gör när jag vaknar på morgonen är att starta datorn.

3. När jag har städat mitt pysselbord så går det inte mer än 5 minuter så är det stökigt igen.

4. Tycker inte om kokta grönsaker men går bra att äta råa.

5. När jag ser spännande filmer eller om det blir pinsamt i filmen så vill jag gärna gömma mig bakom en kudde eller så går jag där ifrån.

Nu vill jag gärna läsa vad Martina, Marie har att säga


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka roliga idéer du har för dig, det där med kudden känner jag igen =)

Postat av: Martina

Hej på dig vännen. Klart som tusan att du ¨får länka till mig =). mail kommer senare i dag ;-). Kram på dig

2006-02-02 @ 10:00:43
URL: http://go.to/MartinasSida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback