Scrappat

Scrappat

Denna layouten blev jag färdig med i går morse. Blev tyvärr inte så bra i scanningen, men det får jag ta. layouten är gjord efter en skiss på papprika.

Igår var jag och Anton hos min mamma, hon fick låna min quickutz för att stannsa ut lite figurer. Idag kommer hon hit för vi skall scrappa lite. Skall bli mysigt.

Jag har anmält mig till scraprooms fotokurs, hopp om jag skall bli en lite bättre fotograf. jag är även så sugen på en ny kamera, en system digital kamera. Fick tips om en canon eos 350 skulle vara en bra nybörjar kamera som räcker långt. Men tyvärr så kostar det lite så man får nog börja spara då.


Kommentarer
Postat av: Karin B

Fin layout!
Jag kan verkligen rekommendera Canon EOS. Den är smidig att använda som nybörjare, men det finns även halvproffs som använder den. Man har mängder med möjligheter!

Postat av: Marie

Jättevarm och härlig LO!
Klart att du ska ha en Canon-kamera.

2006-02-10 @ 02:06:39
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback