Ännu en dag!!!!!

Jag har fått i uppdrag av Marie att svara på dessa frågor.

Fyra jobb jag haft:
1. Elevassistent
2. Förskollärare
3. Affärsbiträde
4. Demensskötare 

Fyra platser jag bott på:
1. Trelleborg
2. Trelleborg
3. Trelleborg
4. Trelleborg

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
Jag tittar nästan aldrig på och tittar jag så blir det film
1. Äntligen hemma
2. Room service
3. CSI
4. vet ej

Fyra platser jag varit på semester:
1. Skottland
2. Danmark
3. Tyskland
4. London

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Änglarnas stad
2. Sound of music
3. Sagan om ringen fiimerna
4. 

Fyra websiter jag besöker dagligen:
1. Scraproom
2. Familjeliv
3. Scrappiz
4. Aftonbladet 

Fyra favoriträtter:
1. tacos
2. kinamat
3. husmanskost
4. bakadpotatis 

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu:
1. Skottland
2. Grekland
3. I sängen under ett varmt täcke
4. i en bubbelpool

Fyra personer som jag vill svarar på detta:
Alla som jag vet har en blogg har redan svarat,.

Kommentarer
Postat av: Marie

Änglarnas stad = city of angels, eller? Meg Ryan? I vilket fall som helst borde den hamna på en outstanding förstaplats hos mig...(glömde den!!! hur är det möjligt?!) Har sett den femtioelva gånger och gråter varje gång...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback