Scrappskadad

Scrappskadad

När jag köpde denna pyjamasen i lördags så var första tanken att den skulle passa bra på basic greys grodpapper. Nu är jag lika scrappskadad som alla andra mammor som håller på med scrapbooking. Trodde aldrig jag skulle bli så.

Idag är Anton 6 veckor och tyvärr inte hans bästa dag idag. Ont i magen har han haft och har fortfarande. Han har inte bajsat sen i lördags morgon. Så det blev till att ringa BVC idag med blev skickad till barnmottagningen i stället. Fick komma till på eftermiddagen. Men det ända dom gjorde var att reta tarmen lite, för de trodde det skulle komma igång då. Men än har det inte gjort det och har det inte gjord det till i morgon så är det jag som ringer igen. Det gör så ont i en s hjärta att höra Anton skrika så.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Lotta,

Stackars lille Anton, inte kul med magknip. Kom ihåg att Michael var ofta hård i magen och hade lite knip så jag åkte till apoteket och köpte Lactulos (och hällde ner i vällingen) + att han fick mimiform (droppar som stillar gaser i magen).

Hoppas det släpper och Anton blir glad igen.

Kramar!!!!

2006-01-31 @ 15:38:55
Postat av: Jenny

Naaaaaaaa vad fin han e er lilla prins, hoppas att magen snart fixar till sig. Detta fotot kommer bli perfekt till BG pappret ;)
STOR KRAM

Postat av: Eva-Lena

Åh vilken liten sötnos :). Hoppas han blir bra i magen snart.

2006-02-02 @ 07:51:41
URL: http://spaces.msn.com/spoketlaban/
Postat av: Karin B

Vilken sötnos!!!
Annie har en likadan pyjamas :-D

2006-02-06 @ 19:55:38
URL: http://karinbrandin.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback