Fredag!

Oj vad veckan gick fort. Anton har repat sig från febern och det är full rulle på honom igen. Fast han sover rätt så mycket fortfarande. Här om dagen satt Anton och leket i soffan och då åkte kameran fram. Som vanligt har han knäppa miner för sig.Fredag!
I måndags vägde jag mig igen och nu visade vågen -3,8 kg på två veckor, roligt. Hoppas att snart komma i mina gamla kläder och sen får jag jätte gärna gå ner lite till. Man har en del av att ta på sen innan.

Igår fyllde min bror år, 35 år blev han så då blev det kalas och gott var det som valigt.


Kommentarer
Postat av: Ejris

helt UNDERBAR min=)

Grattis till viktraset..går sakt här men inte åt fel håll ialla fall;)

kram

Postat av: ninaerica

Nämen vilken gosing! :) Hur söt som helst!

Grattis till viktminskningen!

2006-08-07 @ 21:16:40
Postat av: Erica

Ojojoj, jag tror jag e KÄR!!!! Så söööt.

2006-08-09 @ 18:41:08
URL: http://spacemouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback