Babysim

Babysim

Idag har vi varit och hämtat ut fotot från babysimmet. Man riktigt ser hur han håller andan på fotot. Passade då även på att bada, fast Anton var inte så glad i att bada idag. Men det var nog för han var trött. Han slockade fullständigt i bilen på väg hem.

Denna veckan har jag jobbat fyra timmar per dag så min mamma, Antons mormor, men även morfar har hjälpt till att passa honom. Jag har varit lite så med att lämna bort honom några längre stunder men det har gått bra och det är skönt att veta.


Kommentarer
Postat av: Ejris

underbar bild. är så fachinerad över undervattensbilder=) barnen ser lite roliga ut just för de håller andan. fick inte möjlighet då mina "gluttar" var små ...får väl gå men barnbarn=) fast det hoppas jag dröjer;)

kramsi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback