Vilken dag.

Idag har jag, Aleks och Anton varit och tittat på Amerikansk fotboll för första gången. Aleks lillebror Magnus spelar det och möte Limhamnslaget idag i Malmö. Eftersom Magnus hade åkte ända från Stockholm för att spela match, så var man tvungen att gå och titta. Men jag kan lova att av alla som satt på läktaren och tittade så var vi de ända som hejade på Stockholm. Stockholm vann också. Man hade ingen aning om hur detta spelet gick till men man lärde sig efterhand.

På kvällen kom min bror Magnus med barn och åt middag hos oss. Även lite godis och tv-spel han vi med. Kan berätta att Anton har kommit på att man kan vända sig i sängen och ha fötterna på huvudkudden i stället för huvudet. Det ser rätt så roligt ut. Fotot på Anton tog jag här om dagen. Hittade dessa solglasögon i stan och kunde inte låta bli.
Vilken dag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha vicken liten cooling - Hugo hade exakt likadana när han var så liten

Postat av: Martina

Han e allt för söt din lille prins =). Hoppas att allt är bra med er. Kram Martina

Postat av: Gunvor

Vilken cool kille!

Kram, Gunvor

2006-06-06 @ 19:07:27
URL: http://spaces.msn.com/gunvorsspace/
Postat av: Marie

Nämen...håll-i-hatten vilken cooling. Men har man en farbror som spelar tuff-boll förstår jag att Anton måste vara sådär stentuff.
*kram*

2006-06-07 @ 02:27:20
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Ejris

åhh vilkan cooling han är;)

kram

2006-06-08 @ 16:47:01
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback