Hur skall man använda en säng???

Hur skall man använda en säng???

Jag tror att Anton har missat hur man skall ligga i en säng. Tre gånger under kvällen och natten ändrade jag på honom. I sömnen lägger han sig på tvären och sen blir han ledsen över att han inte kan sträcka ut sig. Lite konstig är nog Anton allt.

Igår kom Aleks hem igen efter ha varit i Belgien i två dagar. Han hade köpt choklad och en nalle med sig hem. Nallen var jätte söt och den fick Anton så klart. Idag är det babysim som gäller igen. Hoppas det går lika bra som förra gången.

En fråga till er som läser: Vet ni något ställe där man kan lämna in vanliga videoband och får det över till DVDskivor. Har filmat Anton men vill ha det på DVD skivor i stället.


Kommentarer
Postat av: Sofia (skberg74)

Känner igen sovstilen, Saga sover fortfarande helst på bredden vilket innebär att fötterna hänger över kanten av hennes växasäng. För att inte tala om hur trångt det blir de få gånger hon vill sova hos oss.

Postat av: Eva-Lena

Typiskt barn att ligga så i sängen. Tror nog att dom flesta barnen gör det. :)

Ha en riktigt trevlig helg

KRam Eva-Lena

2006-03-31 @ 11:02:51
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Coma

Jag vet att vi har en vanlig fotoaffär här i stan som fixar över VHS till DVD. Kolla upp om du har någon sådan i närheten, det går ju iaf att fråga dem! Lycka till!

*Kram*

2006-03-31 @ 12:20:06
URL: http://coma.blogg.se
Postat av: Christer

Hehe ni får lägga ner killen åt det hållet från början. Så vänder han sig sen och ligger rätt. :)

2006-04-01 @ 10:17:15
Postat av: Patrick

Prova Polyfoto för där fick jag mina överförda.

2006-04-07 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback