Jag har gjort en ny layout

Så nu har jag äntligen färdigställt en ny sida till rum & ram. Känner mig inte helt nöjd med den, men jag vet inte vad jag skulle ha mer på.
Jag har gjort en ny layout

Idag skulle vi ha en person här som skulle gå igenom våra försäkringar. Vi hade bokat tid till kl 21.00 eftersom vi tänkte att Anton skulle ha somnat tills dess. 20.53 ringer han och säger att han är fortfarande i Ystad, lite dålig stil tycker jag. Så Aleks och jag tittade på en film i stället. En Wallander film, Mastermind heter den och den var kanon bra.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker du ska känna dig mer än nöjd med denna layout. Den är superfin!!!
Kram

Postat av: Anna

Superfin lo'!!!! Det där med försäkringsgubbar känner jag igen. Vi hade en sån här i höstas och han bokade av sig två gånger, en gång ett par minuter innan och en gång tio minuter efter utsatt tid. När han väl kom så pratade han runt våra försäkringar, men det han mest var intresserad av var att sälja pensionsspar i utlandet. Dagens tips! Be att få läsa igenom i lugn och ro, han var väldigt påstridig! :-) Lycka till! Kram.

2006-09-24 @ 10:57:20
URL: http://annaferm.blogg.se
Postat av: Emma

Jättefin......
Jag har sett den live också....

Kram Emma

2006-09-25 @ 09:18:10
Postat av: Emma

Den är underbart fin! Ser ut att vara riktigt smarriga äpplen =)

2006-09-25 @ 19:34:32
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback