Ekar här!!

Det ekar lite tomt här i bloggen. Men tiden går till att planera färdigt bröllopet som sker på lördag. I morgon (torsdag) skall jag iväg och fixa mina naglar sen blir det handling till festen och så skall vi till systemet för att hämta vin. Skall även sy färdigt brudnäbbens klänning. Har bara lite kvar.

Ikväll (onsdag) så var jag på rum & ram´s onsdags träff. Skönt att få tänka på annat. Har börjar scrappa i liggande lettersize i stället. Jätte rolig storlek att jobba med. Antons album är kvar i storlek 30x30cm, resten skall bli liggande lettersize. Nästa vecka skall jag ta itu med att scanna in, så ni får se vad jag har gjort.




Kommentarer
Postat av: Ejris

Hoppas det blir det solväder som är utlovat åp den stora dagen=)
även om reng ska vara lycka..får väl spara lite vatten ur nån pöl*fniss* o blomspruta...
kram

Postat av: Karin

Förstår att du har fullt upp. Vädret ser ut att bli bra....har ju en man som har full koll på vädret just nu. Lycka till imorgon. Ska bli spännande att se alla foton sedan.
Kram
Karin

2007-08-03 @ 13:06:48
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: JaneD

Lycka till på bröllopsdagen imorgon!
Henrik skickar en hälsning till Anton, "Vi ses på dagis!".

2007-08-03 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback