Vad händer?

Ja vad händer? Egentligen inte så mycket. Dagarna går för fort. Jag pluggar halvtid nu på distans och tyvärr så känner jag att tiden inte riktigt räcker till , jag hinner inte riktigt läsa vad jag skall men det ordnar sig nog. Anton blir duktigare och duktigare på att gå, han vågar släppa möblerna mer och mer och det ser så roligt ut. När han går mellan möblerna så är han så glad att han kan. Fast han trillar en del och det syns på han små ben. Det finns en del blåmärken..

Jag hade fått för mig att jag skulle vara med på det norska forumet Papirgleder scrapliftscup, men jag vet inte. Jag tycker inget blir bra som jag gör just nu. Har börjat med en sida får se om jag vågar lägga upp den i deras forum.

I morgon skall Aleks och jag åka in till Slagthuset i malmö för att gå på bröllopsmässan, kanske kan man få lite inspiration. Det är bara 6 månader kvar tills vi skall gifta oss.
Vad händer?

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Vilket härligt kort på Anton - man blir så härligt glad av det! Och va bra att han kan gå när mamma och pappa ska gifta sig, vilken underbar brudnäbb han kommer att bli!

Kram, Gunvor (som vill veta datumet ...)

Postat av: Therese

Åh ska ni gifta er i sommar! Vad roligt, grattis!!
Anton är så söt.
Kramelikram

Postat av: Pia

Åhhh vad kul att ni ska gifta er!!När blir det?? Sååå spännande.
Kram Pia

2007-02-04 @ 15:43:36
URL: http://engdam.spaces.live.com/
Postat av: Ulrika

Men vilken liten sötnos, jättefint foto!

2007-02-05 @ 11:27:45
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback