Ny vecka

Då var det åter måndag. Igår fick jag gjort denna sidan, det är svärmor som har tagit fotona. Här är Anton 8 dagar gammal. Tänk vad tiden går fort. Nu är han så stor så det är snart tid att börja förskolan. Nästa måndag sitter jag på skolbänken halvtid för att plugga naturkunskap. Skall bli kul. Hoppas bara det funkar med Anton. Men det handlar om att jag har Anton hemma i en månad sen börjar han förskolan. Så kan han vara där medan jag pluggar. Men helst av allt skulle jag vilja ut att arbeta lite, men inte heltid, tycker att 75 % skulle vara bra när man har Anton. Man får kanske söka lite tjänster och se om man får något napp.

Antons tänder bara poppar upp, tand nr 10 och nr 11 har också kommit nu och han har börjat flörta, ser hur gulligt ut som helst.

Ny vecka

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin sida du gjort Lotta!
Och tänk vad lite han har varit....
din lille prins!

Kram Emma

2007-01-16 @ 01:13:12
Postat av: Pia

wow vad många tänder. Isac hade bara en ynka liten tand när han var på ett års kontroll hos tandläkaren. :-)
Jättefin layout. Tänk att det är över ett år sedan han var så liten. :-) Tiden bara rusar iväg!! Kan någon stoppa den lite grand?

Postat av: Anonym

underbar layout så mysig:)

tänder ajg hua då kan han bitas nu oxå:S;)

åh flirta så sött;)
kramis

2007-01-16 @ 22:21:04
Postat av: Ejris

tiden går FÖR fort med de små:S Fillen fyller 9 på fredag min lilla plutt:)
Eric bli 13 i sommar *suck* dec 95 kom han som liten pluttig 16 månadres bäbis till oss nu...stor kaxig junig tonåring....var tog tiden vägen?

kram ta till vara varje dag

2007-01-21 @ 11:22:18
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback