Fredag!

Tyvärr så vill inte min dator som jag så idag blir det ingen bild. Igår var vi på 1,5 års kontroll av Anton. Tyvärr så hade han inte gått upp som han skulle, så idag har vi varit och lämnat lite blodprover. Det gick hur bra som helst. de första proverna nu är på om han tål gluten och laktos. Men Anton är pigg och glad men ändå skönt att de kollar det.

Fick idag reda på att jag fick förlängt på jobbet till den siste juli, fast redan i tisdags fick jag reda på att jag hade fått förlängt men inte hur länge. Så det känns skönt. trivs jätte bra där.

Ha en skön fredag.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad tråkigt att Anton inte gått upp som han ska. Hoppas alla proverna är bra.
Kul att du fått förlängt.

Postat av: Maria

Krya på lille Anton.
Förlåt att jag inte svart dig, har suttit innestängd med Karen Foster uppdrag! Jag tar gärna en fika men jag vet inte när. Åker bort denna helgen och från och med nästa är vi på semester och på "turne" i Sverige.
Jag får höra av mig när vi kommer hem igen och se om det passar då istället, någon dag.
Grattis till jobbet, förstår det känns skönt.
Kram
Maria

2007-07-03 @ 19:44:38
URL: http://alstorp.blogg.se
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hoppas ni får en bra semester.
Kram Eva

2007-07-05 @ 22:12:44
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Ese

Haj po daj du=) Hoppas Anton mår bättre nu!!! Och ha en underbar semester :D Vi ses om X antal veckor *hehE* För nu ska minsann den här damen oxå snart ha semster :D Kram

2007-07-07 @ 18:54:55
URL: http://esenese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback