Hemma från jobb!

Har varit hemma från jobb sen i måndags. Anton är förkyld och hans näsa rinner i ett och sen har han lite hosta också. Man kan undra hur mycket snor det kan komma från en sån liten näsa.

När vi var på Cypern så hade fritidsresor barnunderhålling på kvällen och där var en clown som hete Coco. Anton blev så förtjust i Coco, så vi har försökt att sjunga hans sång här hemma. Men i fredags så ringde jag till fritidsresor efter lite kopplingar hit och dit fick jag prata med en trevlig tjej. Jag berättade som det var och hon sa inga problem vi skickar en skiva med cocos sånger på. Denna skiva kom igår och det är speciellt en sång som Anton tycker om och denna har vi nog hört minst 100 gånger nu. Anton skulle till och med sova med skivomslaget i sängen. Jag tror det får bli en clowndocka i födelsedgaspresent.

Kommentarer
Postat av: Karin

Tråkigt att Anton är förkyld, men det låter trevligt med clownens sånger. Tack för kommentar i min blogg. Vi ses på Gislövsträffen!!
Kram
Karin

Postat av: Emma

Hahaha......att en unge kan gilla sånger så mycket.
Han kommer bli musikalisk Anton.....fast det är han ju redan. Ber om ursäkt att jag ej hörde av mig i helgen, familjen var i Göteborg och tog det lugnt.... Men....om inte annat så ses vi på Gislövsträffen, ska bli riktigt trevligt att sätta sig ner och scrappa igen, har inte blivit mycket av den varan på sistone.

Kram Emma

2007-11-14 @ 22:51:35
Postat av: Christer

Han får krya på sig!
Skoj med clownen!!!

2007-11-15 @ 01:55:37
Postat av: Jennie Simmat

Här är en till som är hemma med en förkyld 2-åring... Coco the clown har vi också träffat, det värsta är att sångerna bara fastnar...
Kul att ni ser framemot Gislövsträffen, det gör vi också!!
Kram
Jennie

2007-11-15 @ 14:29:38
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Henrik Rydell

Hej

Vi kom hem från Cypern i fredags, Blue Village Fritidsresor, och jag har letat överallt på nätet för att hitta Coconut song. Har du möjlighet att skicka den som MP3 till mig?

Stort tack på förhand

Henrik Rydell

2008-05-18 @ 21:21:53
Postat av: Henrik R

Hej Lotta



Jag undrar om du har möjlighet att maila över mig sången. Jag mailade dig i maj förra året och du skulle göra vad du kunde för att fixa det. Dottern går fortfarande och sjunger på den......



Hälsningar



Henrik

2009-01-27 @ 20:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback