Tiden går fort!

Tiden bara rusar iväg. Förra veckan låg jag dålig hela veckan, är på bättringsväg men är inte helt frisk än, men jag jobbar igen. Denna veckan går till att förbereda inför Cypernresan. Vi åker på måndag och det skall bli så skönt att komma iväg.

I pysselväg så är det tackkorten jag kämpar med nu och sen har jag börjat lite på julklappsprojekt, men de kan jag inte visa här. Så i stället kommer ett foto på Anton som nästan säger ett nytt ord varje dag. Kokdil = krokodil, ses = kex.

image136 

Kommentarer
Postat av: Ejris

jisses vad stor han blivit=) härligt när det går framåt i utvecklingen även om det kan kännas som det går för fort ibland.... ha en skön semester resa*kram

Postat av: Emma

Hej där.....
Jag vill också till värmen.....vad jag skulle behöva sol just nu! Vad roligt att språkutvecklingen går framåt....snart kommer han säkert säga hela meningar....tiden går så fort.
Jag får komma upp och observera honom vet ja....vi har ju vår språkkurs just nu!

Ha en skön semester....och ta hand om er!

Kram Emma

2007-10-10 @ 22:07:53
Postat av: Pia

Hoppas ni har det bra på semestern. Jag har preis gjort en lista på ord som Lucas kan, även där är det fler och fler ord nästan för varje dag. Kuligt...

2007-10-12 @ 08:53:38
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Karin

Nu har ni väl hunnit iväg, men jag önskar er ändå en trevlig resa.
Kram Karin

2007-10-15 @ 22:53:24
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback