Ommöblering!

Helgen som gick möblerade vi om här hemma. Nu har Anton ett eget rum, fast han får dela det med mitt pysselbord. Han sov hela natten i sin säng i det nya rummet, men han vaknade tidigt så då var jag inne och hämtade honom. Nu när vi möblerat om så får jag kanske ordning på mitt pysselbord också. Kommer bild sennär jag har organiserat mig färdigt.

I lördags var vi i Malmö och tittade på amerikansk fotboll. Aleks lillebror spelar för ett stockholmslag och de var nere för att möta Limhamn. Tyvärr så forlorade Stockholm så det blev ingen SM final i år.

image133

I lördags var det även ett repotag om scrapbooking i Trelleborgs Allehanda. Hela 3 sidor, det var ett hemrepotage från min scrapvrå.

Kommentarer
Postat av: Karin

Roligt att ni tycker om mina kort. Låter skönt att få ordning i pysselhörnan. Det finns ett stort behov av det här.
Vet inte om jag ska på onsdagsträffen. Har en hektisk vecka på jobbet och födelsedag på torsdag, ska ha kalas på lördag.
Lars har bränt era bröllopsbilder på en CD som du kan få vid tillfälle.
Kram, Karin

Postat av: Ejris

jisses tuffa grabbar det där=)

2007-09-11 @ 14:56:47
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Kul med ett reportage.
Ha en bra helg :)

2007-09-15 @ 09:02:27
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Pia

kul med reportage. Fräckt med amerikansk fotboll, har aldrig sett det irl.

2007-09-15 @ 09:36:10
URL: http://engdam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback