God fortsättning på det nya året.

Nu är vi hemma igen efter 1 vecka i Stockholm. I Stockholm har vi hälsat på släkt och vänner och Anton har fått träffa farmor och farfar mycket. Det blev en lång resa hem igår eftersom det var halt delar av resan.

Idag har jag slö tittat runt i olika bloggar och ser att många har plockat fram sina 10 bästa layouter, kort eller fotografier. Jag tror jag hoppar det, kan inte välja. Men jag hittade en rolig ide på någons sida ( tror iden kom från mysmasken) att för varje sida man gjorde så la man en peng i en burk och det var bara dessa pengar man fick handla nya scrapsaker för. Skall nog hoppa på den iden.

Här ett foto som jag tog uppe i Stockholm på ett akvarium.

image148

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Skönt att höra att ni kom hem i alla fall....
Pappa fick köra i 50 på E6an mellan Trelle och Malmö och jag höll på att glida av vägen trots att jag endast körde i 10 km/h inne i stan.

Jättefint foto....härlig färg på sjöstjärnan....
Det där med pengar på en burk....hehe...då hade jag inte fått ihop många pengar att scrappa med.

Kram Emma

2008-01-06 @ 16:20:33
Postat av: Karin

Hoppas allt är bra och att ni får ett nytt härligt år!
Kram, Karin

Postat av: Eva-Lena

God fortsättning Lotta.

2008-01-09 @ 18:49:22
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Cilla

God fortsättning! Vad härligt med en vecka i Stockholm. Besökte ni Junibacken? Det är såååå kul!Fotot är superfint!
Kram

2008-01-09 @ 19:58:44
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback