Magsjuk!

Magsjuk är inget jag ens önskar mina värsta fiender (fast jag har nog inga såna). Igår blev jag magsjuk och då lovar jag magsjuk. Jag tog ut mig så, så jag satt och svimmade när jag satt på toa. Träffade väl dörrkarmen och ev dörr på vägen ner och landade på trösklen. Vaknar upp och kan inte resa mig själv upp. Vet inte hur länge jag låg där innan Hasse kom förbi med cola och hittar mig på golvet. Sen kom alla. Mamma kom för att hjälpa mig, Aleks fick komma hem från jobbet, Magnus kom förbi för att se om han kunde hjälpa mig upp från golvet. Men det gick inte bara jag reste på huvudet så snurrade det. Låg kvar ett tag på golvet. Men jag tog mig till sängen sen.

Idag på mår jag rätt så hyfsat, har inte kräkt idag. Men jag har ont i min kropp. har en bulan i huvudet, blåmärken på kinden och på skullran. Men det går över.

Här är en sida som jag gjorde för några dagar sedan. Handlar om när vi var i Danmark förr året på semester.

image149


Kommentarer
Postat av: Monica O

Usch, din stackare att vara så magsjuk.
Är inne och smyger i din blogg.
Snygg LO, häftigt att få med så många bilder.
Krya på dig.

KRam Monica

Postat av: Emma

Stackare.......
Jag hoppas verkligen att du inte får återfall och börjar kräkas igen......det är så trist när man blir så dålig..... Tur att Hasse kom upp med cola i alla fall....... Du får lära Anton ring mormor *ler*

Jättehäftig sida!

kram Emma

2008-01-10 @ 19:18:18
Postat av: Therese

Usch din stackare, fy vad hemskt det låter. Hoppas att du blir bättre snart och att resten av din familj klarar sig.
Jättefin layout!
Kramar

Postat av: Gunvor

Men fy så otäckt! Hoppas att du kryar på dig nu!
Kram, Gunvor

2008-01-13 @ 09:07:00
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Marie

ugh.
Magsjuka är hemskt i vanliga fall, den behöver liksom inte lägga på en dimension ytterligare. Hoppas att du har repat krafter igen.

Varm kram

2008-01-13 @ 15:24:18
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback