Sjukstuga!

Vi har sjukstuga här hemma. Anton har högfeber och han gråter mycket och säger att han har ont i halsen. Får ta och ringa vårdcetralen i morgon så de kan ta en titt på honom. Det gör ont i ens hjärta när man ser hur ont han har.

Annars händer det inte så mycket. Man jobbar, skriver på sista uppgiften till skolan och på lördag skall jag iväg på scrappträff, skall bli jätte roligt. Men jag vet inte hur länge jag kan sitta där. Foglossningarna har så smått börjat komma, vissa dagar känner jag mer än andra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas lillkillen blir frisk snart!



Får ursäkta att jag inte hört av mig, skola och rep tar upp all vaken tid. Självklart vill jag scrappa, får försöka hitta en tid då vi båda är lediga. Jag har premiär om 2 veckor så helgerna är hektiska... men vet att jag inte repar hela dagarna.



Kram Emma

Postat av: Jennie Simmat

Tårtan är köpt på Palmblads och är en lyxprincess, supermumsig!!:)

2008-12-01 @ 15:33:26
URL: http://simmat.blogspot.comm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback