Hemma igen!

Nu är jag hemma igen från Lunds sjukhus. I måndags fick jag så ont i magen så de tyckte jag skulle komma in till förlossningen för kontroll. Bebisen mådde bra men man såg på ultraljudet ett mörkt område på äggstocken som inte skulle vara där. Blev inskriven och en remiss blev skickad till en specilist som skulle göra ett nytt ultraljud. Fick vänta ända till idag innan han fick tid. Den mörka fläcken var en cysta som var helt ofarlig, men kunde göra ont eftersom bebisen ligger och sparkar just där. Ev blir det en operation sen när bebisen har kommit ut. Man vill inte göra det innan. Jag har dock inte så lång tid kvar nu. Är i v 38 + 1 nu. Så bebisen skulle kunna titta ut när som. Men jag har ställt in mig på att jag går över tiden denna gången också.

Kommentarer
Postat av: JaneD

Hej Lotta!

Tråkigt att läsa att du haft/har så ont. Skönt att det inte är något farligt.

Jag ska hålla tummarna för att din lilla bebis tittar ut snart. Ska bli spännande att få se vad det är för ett litet gryn som bor där inne i magen.

Ha det så bra och försök vila så mycket du kan, snart får du fullt upp som tvåbarnsmamma!

Postat av: Marie

Hur är det möjligt att du har så kort tid kvar? Beror det på att min egen tid rusar? Jag tror inte att du kommer gå över tiden...tror det blir nästa vecka.

Hoppas smärtan lägger sig!



Jag hoppas vi får komma på besök när ordningen åter lagt sig. Kanske en promenad ute i fina Trelle?



Och här tror vi stenhårt på att det är en lillasyster!





Kram och lycka till.

2009-04-16 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback