Nu är något på gång!

Idag på eftermiddagen gick vattnet. Vi åkte en sväng till Lunds förlossningen för kontroll och allt var bra med bebisen och det var vattnet som hade gått. Men inga värkar hade jag. Så vi åkte hem igen för att se om de kommer igång av sig själv. Men nu när jag skriver detta så har inga värkar kommit igång. Om vi inte hade kommit tillbaka till halv åtta i morgon så skulle vi ringa till förlossningen för att få en tid till igångsättning. Det blir någon gång under morgondagen.

Så förhoppningsvis nästa gång jag skriver här har vi en ny familjemedlem här hemma.

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt Lotta!

Hoppas hon vill komma ut nu så du slipper bli igångsatt. Jag håller tummarna!



Kram Emma

Postat av: JaneD

Åh, vad glad jag blir för din skull, Lotta!

Nu ska jag hålla tummarna för att det går fort, så att ni snart kan hålla ert lilla gryn i famnen.

Kanske ni rent av redan är fyra i familjen när jag skriver det här.



Kram till er alla

2009-04-26 @ 14:41:59
URL: http://citrontimjan.blogspot.com
Postat av: Therese

Spännande!

Nu har nog lilla bebisen kommit!

Kramar

2009-04-28 @ 08:08:49
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback