Gästinspiratör!

Nu berättar jag mer om mitt uppdrag som jag skall göra. Jag skall vara gästinspiratör för företaget Papper &Sånt i november. Skall bli roligt att få sätta tänderna i något igen. Det var ett tag sedan som man designade för någon.

Annars rullar allt på här hemma. Tror att Elin håller på att få tänder. Hon dreglar, har händerna i munnen hela tiden, lös i magen och är gnällig. Får väl se om det snart tittar fram någon tand. Annars är hon bra på att äta sina smakportioner som inte längre är några smakportioner för hon vill gärna äta en del.

Scrappa har jag inte gjort så mycket, några sidor till Cypernalbumet som fortfarande inte är färdigt. Annars skall jag försöka lägga lite krut på min fotokurs med en fotograf nu. Har träffat honom en gång och då gick vi genom min kamera och jag fick en läxa och skulle höra av mig så fort jag hade övat på den.



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är detta för en fotolärare... jag skulle verkligen också behöva några lektioner men det är väl knappast lönt innan jag köpt den nya kameran.



Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback