Veckorna rusar iväg!

Tycker veckorna rusar iväg men ändå inte. Längtan efter lilla grodan blir bara större och större. Man undrar allt vad detta är för en som kommer att titta ut. Könet vet vi men hur kommer grodan att se ut, vem är grodan lik, vilka personlighetsdrag den får. Det är bara 6,5 vecka kvar nu men tiden känns lång. I torsdags i förra veckan var vi på ultraljud igen och allt såg bra ut. Det var en sprallig groda där inne som inte låg så mycket stilla. Men grodan ligger me dhuvudet neråt och trycker på rätt så bra. I måndags träffade jag läkaren igen och nu blev jag sjukskriven på heltid de veckor jag hade kvar att jobba. Även om jag vilar mycket så har jag ont och just nu har jag enrom halsbränna också. Har testat det man får lov att ta när man är gravid och inget hjälper. Någon som har något bra förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback