Vi njuter!

Nu har Elin hunnit bli 5 dagar gammal och vi njuter av vår nya familjemedlem. Men tyvärr så är hon inte alltid uppskattad av Anton. Klart att han är van vid att ha oss för sig själva och nu måste han dela tiden med en lillasyster. Men vi skall nog hitta en bra balans. Elin sover och äter mest om dagarna och då kan det se ut så här.



Idag har vi varit hos min morfar och hälsat på. Mellan Elin och min morfar skiljer det 99 år, det är inte klokt. Efter det for vi hem till min bror me dfamilj och hälsade på och Anton fick leka lite med kusinerna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket underverk! Så ljuvlig.....

Jag är i Ystad nu ett par dagar, men hör av mig när jag kommit hem så jag kan få komma och mysa lite med Anton och Elin.



Kram Emma

Postat av: Marie

Kära nå´n vad söt hon är! Och liten! Tänk att sådana miniblöjor ändå kan se så stora ut =)

Har din söta, rara morfar fortfarande hälsan i behåll. Vilken lycka för honom att få träffa sitt senaste barnbarnsbarn.

2009-05-02 @ 19:05:26
Postat av: Therese

Åh så söt hon är!!!

Kram

2009-05-04 @ 12:34:00
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback