Ännu en ny vecka.

Det var det redan igår men då var jag i skolan och fick en massa nya ideer. Hoppas bara att jag kommer ihåg dem tills jag börjar jobba igen. Undrar om mina arbetskamrater skulle vilja ha ett sagotält? Kan även undra om det går att genomföra?? Jag har tid på mig att tänka igenom det.

Elin har varit på BVC idag. Hon växer på längen och bredden. Men det blev ingen spruta idag för hon är förkyld, vi gör att nytt försöka nästa vecka.

Är det fler än jag som hoppas på att hösten skall vara fin och fortfarand elite varm?? När jag gick hem från stan en dag så fotograferade jag dessa dahlior.




Kommentarer
Postat av: maria

Så fina foton!

Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Så fina bilder! Alica tyckte inte sprutorna var roliga. Hur lång var Elin? Kram

2009-10-12 @ 10:41:29
URL: http://mamalicious.org
Postat av: marianne

Klart att vi ska ha ett "sagotält", det ska kunna genomföras...ska bli kul.

2009-10-19 @ 19:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback