En vanlig dag

Dagarn bara rinner iväg för en. Man börjar fundera på hur an skall klara av att lämna Anton på dagis. Fast än är det inte tid men tankarna finns där. För mig är Anton fortfarande liten och behöver sin mamma och pappa. Idag tittade äntligen femte tanden fram och den finns där uppe. Men där är nog fler på gång, det ser ut så. Anton tar sin små krypsteg ibland, helst när jag inte ser. Om han upptäcker att jag tittar på honom så lägger han sig på magen och hasar sig fram i stället. Idag har jag suttit lite och fixat med möhippealbumet som skall vara klart tills på lördag då det skall lämnas över. Tyvärr så har jag inte fått alla fotna än. Hoppas på att få dem i morgon. Fotot är nere är sen i söndags då hela familjen var på lekplatsen en runda fast det var kallt och rått ute.

En vanlig dag



Kommentarer
Postat av: Ejris

det är en jobbig tid innan de ska på dagis just oroligheten de är ju små...jämt;) även om de fyllt 12.... ( han skulle se detta;) liten han som tror!! han e så stor....
kram

Postat av: Emma

Hej!
Stora killen som kan gunga själv *ler*
Underbar bild.... gillade den verkligen....

Jag skriver tenta hela veckan.... och vågar nog inte göra något annat på måndag heller. Åker iväg senare idag och kommer inte hem förren på söndag, sedan är det nog akut tentaskrivande som gäller.... Helst vill jag bli färdig till på onsdag, har fått en inbjudan till Småland i slutet av veckan.... får se om jag hinner....
Jag är ledig ganska mycket i v. 46

Kram Emma

2006-10-26 @ 10:11:16
Postat av: Gunvor

Håller med Ejris! Det är jobbigt, fast mest för oss mammor faktiskt! Barnen klarar det galant!!! Njut av tiden du har kvar med att vara Antons mamma på heltid!!!

Kram, Gunvor

2006-10-30 @ 06:51:14
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback