Lite nytt

Nu var det ett tag sen igen som jag skrev. Helgen som gick var det seriespel i bangolf i Ystad. Av 5 matcher så vann vi 4, eller rättare sagt jag spelade inte utan höll koll på min gubbar som spelade och räknade vad de plockade eller tappade. Annars händer det inte så mycket. Längtar till semestern. Då vi skall en tripp till Tallin med svärföräldrarna och sen fortsätter vi ut till stugan på Blidö. Känns som det var evigheter sen vi var där. Skall bli mysigt.

För någon helg sedan så hade scrapaddicted en webbmara. Fick gjort något bidrag, dock inte så mycket som jag hade hoppats på.




Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Så fin din blogg har blivit, känns riktigt somrig!!

Fina layouter!!

Kram

Postat av: JaneD

Hej Lotta!

Så fina layouter du gjort, tycker speciellt om LOn med Anton. Blommorna på lo med Anton är det ghost shapes, eller?

2008-06-17 @ 18:44:06
Postat av: Pia

fina layouter.

2008-06-18 @ 09:47:23
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Emma

Härliga Lo du fått till Lotta!

Nu är jag åter i Trelleborg efter en vecka på Gran Canaria.... så är verkligen sugen på att scrappa...

Jobbar midsommarhelgen....sen är jag ledig resten av veckan.



Kram Emma

2008-06-18 @ 23:33:33
URL: http://emisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback