En snöig dag!

Idag när man vaknade var hela världen vit, igen. Brukar bli glad när det kommer snö men nu är jag rätt så trött på det. I all snöyra var jag tvungen att ge mig ut, tyvärr Anton också, men han somnade med en gång jag la honom i liften, så han hade nog inte så stor kol på om det snöade eller inte. Sandra fyller 7 år på söndag så jag var och handlade present till henne. Sen var jag och lämnade några uppdrag inom scrapbooking till Jeanette på rum & ram, de första uppdragen någonsin. Är inte så jätte glad för att visa upp mina allster men man får väl vänja sig.

jag och Anton tog oss ett kvällslur på soffan idag, det var riktigt mysigt och nu försöker jag få honom till att somna i sin säng men han tycker det är roligare att sparka av sig täcket hela tiden, får väl se vem som vinner denna kampen. Antagligen jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst börjar man bli trött på all snö nu :) Låter som ni hade en ganska mysig dag i alla fall. Kommer du till Scraproom på fredag? I så fall kan jag ta med mig blått grodpapper åt dig eftersom jag har beställt ett rött i stället.
Kram.

Postat av: Ejris

mmm håller med snö ÄR INTE kul nu är så less..här har vi inte haft sammanhängade snödagar på..tja vet inte hur många år....OCH det snöar MER i dag:(
Längtar till våren..värmen..blommorna

2006-02-18 @ 12:15:07
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Ja nu får det räcka med snö, vill ha vår och varmt.

Ha en riktigt trevlig helg.

Kram Eva-Lena

2006-02-18 @ 12:58:07
Postat av: Eivor Holsberg Torén

Roligt at läsa din hemsida och se mysiga bilder på Anton.
Vi ses snart. Ska bli roligt!
Kramar/ Eivor

2006-02-18 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback