Ny utmaning från Martina!

HAR DU NÅGONSIN...
...blivit kysst? ja, det har jag
...ätit sushi? japp, många gånger
...stått på scen? många gånger med skolkören
...blivit dumpad? det har man råkat ut för
...varit ihop med någon som varit otrogen? ja, och han åkte ut
...varit med om en bilolycka? Nej
...klättrat i berg? Tror inte det, om inte små stenar räknas


ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt? Varmt
Spets eller satin? Satin
Blått eller rött? Blått
Regn eller snö? snö, när den är vit
Ull eller bomull? Bomull
Rosor eller tusensköna? Rosor
Vår eller höst? kan inte välja
Historia eller vetenskap? vetenskap
Matte eller engelska? matte

MOTSATTA KÖNET
Gillar du just nu någon av det motsatta könet? ja jag tror jag gillar sambon
Vet den om det? Jag tror det eftersom vi bor ihop
Gillar någon annan dig just nu? jag hoppas att sambon gillar mig
Vad tittar du på hos en kvinna/man? ögonen

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
Har du...
...haft ett seriöst samtal? beror vad man menar med seriöst.
...kramat någon? jaaaa
...kommit sams med dina föräldrar?
...bråkat med en kompis? Nej

GILLAR DU ATT
...ge kramar? Ja massor
...ge massage? Nej, vill bara ha
...gå promenader i regnet? I små regn men inte när det öser


ÖVRIGT
Svär du för mycket? Nä jag tror inte det
När duschade du senast? I går
Vilken färg är det på dina byxor just nu? gråa pyjamasbyxor
Vilken låt lyssnar du på just nu? det ända jag lyssnar till just nu är Aleks skjutande i hans data spel
Vad var det sista du sa? Kommer inte ihåg
Vad är brevid dig just nu? En sovande katt
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn)? Man ser det inte av allt skräp
Vad var det sista du åt? 2 mackor och en kopp te
Hur är vädret just nu?  dimmigt
Vem pratade du sist med på telefon: mamma
Vad gör dig glad: Anton, Aleks och katterna och så klart resten av familjen också

Vart skulle du vilja åka? Där det är varmt
...för att shoppa: USA för handla scrappsaker
...för att festa: Är inte så sugen på att festa just nu
...för att ha sommar: där det är varmt

Vill du ha barn? Har ett litet troll redan.

Nu utmanar jag Maria A, Eva-Lena och Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback