Vi lever!

Har inte skrivit på ett tag. Vi är friska igen. Anton fick schalakansfeber (vet inte om det stavas så) så vi var hemma i1,5 vecka med honom. Resten av tiden har bara rusat förbi. Vi har färdigställt allt i lägenheten och det är riktigt fint i vårt hem nu. Det som saknas är en gardin i sovrummet och lite tavlor som skall upp men det vill vi inte stressa med. Annars händer det inte så mycket. Man jobbar planerar julklappar och Antons kalas. Tänk att den lilla skrutten skall bli 3 år. Vart har den tiden tagit vägen?? Jag blir ju inte äldre.

För 2 veckor sedan var vi på ultaljud och allt såg bra ut med lilla knytet. Knytet är en väldigt aktiv liten krabbat som rör på sig hela tiden. Mest märker jag av det på kvällarna när jag sitter vid datorn, då känns det som ett akvarium med 50 guldfiskar i. Jag passade på att väga mig då vi var på ultraljud 1,4 kilo hade jag gått upp på 18 veckor, tyckte inte det var så farligt. De sista 20 veckorna blir kanske värre.

Kommentarer
Postat av: Meli

Hej!



Kikar in, vi sågs på scrapträffen :-)

Kram från Isabelle, (Meli)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback