Gåstol!

Gåstol!
Aleks kom hem med en gåstol idag som han hade fått av en kund som också har barn fast lite större. Inte för Anton kan gå med den än men han såg så nöjd ut när han satt i den.

Igår var jag också hälsade på morfar på sjukhuset. Det har varit besöksförbud på avdelningen på grund av vinterkräksjukan, så då passade jag på att vara där två gånger igår. Han blev jätte glad för besöken och som det ser ut nu så får han komme hem innan helgen.

Igår började jag på en ny layout, den färdigställdes i morse. Den gick fort att göra för jag hade gjort en skiss innan och eftersom papperna var rätt så mönstrade så behövde man inte dekorera så mycket. Denna layout skall hänga på rum & ram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback