Hemma igen!

Nu är vi hemma igen. Kom hem igår kväll. Så man är allt lite trött idag. Aleks har tagit semester idag, skönt att ha honom hemma. Man vet aldrig hur Anton tar det, om han blir gnällig. Anton har varit jätte duktig under hela tiden vi har varit i Stockholm. En lätt kille att åka bort med. Just nu är det bara jag som är vaken i lägenheten. Skönt att få lite tid för sig själv. Idag tänkte jag hämta min påskpresent hos Jeanette. Det nya alfabetet från quickutz eller rättare sagt hela paketet Sunshine gift set. Så idag mäste jag sätta mig och skapa något med. Det kliar i fingrarna.
Hemma igen!
Anton sitter och väntar på något gott.


Kommentarer
Postat av: Marie

Det var ingen dålig påskpresent...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback