Julen snart slut.

Då har Anton träffat tomten på riktigt för första gången. Tyvärr verkade han inte ha så stort intresse av honom.

Julafton var vi hos min mamma och åt lite julmat. Anton passade även på att gå lite själv då. Han gick fler runder mellan mig och min mamma och han tyckte det var så skoj så när han hade gått en runda så apploderade han. Han har han fortsatt att gå små runder mellan mig och Aleks. Snart springer han väl själv hur som helst.

Juldagen firade vi hos min bror med massa julmat och julklappar. Det blev många julklappar till Anton, massa leksaker och kläder.

Julen snart slut.

Idag skall vi hem till min morfar och äta lite. Men idag får det bli en tidig kväll för Anton blir så trött dagen efter när han har kommit sent i säng.

Kommentarer
Postat av: Ejris

tur han inte blev livrädd ialla fall för den skäggiga mannen;)

God fortsätning
kramis

Postat av: Anonym

Gott nytt år på er!!

2006-12-30 @ 18:37:50
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Therese

Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback