Anton 5 veckor

Anton 5 veckor

Igår blev Anton 5 veckor. Tiden går för fort. Det är alltså fem veckor sedan som jag kämpade på Lunds förlossningsavdelning. Även om det var värt allt så är jag mycket tveksam till att det blir fler barn.

Vi var även på återträff med föräldragruppen igår. Vi måste vara en speciell grupp, alla hade varit med om något under förlossningen och jag brukar gnälla att det var jobbit men inte jämfört mot de andra mammorna i gruppen.

Plockade ut ett paket på posten igår från scraproom. Alltid lika roligt när man får paket där ifrån, fast denna gången var det mest saker till mamma som också skall börja scrappa. Jag hade bara beställt papper som jag skall ha till Antons dopkort som jag har börjar snickrat på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback