Vilken värme det är!

Jag börjar bli lite trött på värmen nu, skulle vara skönt om det kunde regna en dag så man kunde få vara inomhus och pyssla och ha ork till att fixa hemmet. Det är för varmt i lägenheten för man skall ha ork till att städa den. Våran lägenhet ser ut som en bomb har slagit ner.

Förra veckan började jag att äta eter GI metoden, tänkte att det kanske skulle passa mig bättre. Idag vägde jag mig och då visade vågen 1,5 kilo mindre, så det var roligt.

I mammas och Hasses koloni hade stockrosor och jag tycker dem är så fina, de blommar för fullt nu så dagens bild får bli på en stockros.

Vilken värme det är!


Kommentarer
Postat av: Ejris

UNDERBAR!!!! älskar oxå stockrosor tyvärr för lite plätt för att ha såna själv ....

kram

Postat av: Martina

Hej vännen. Blev du paff i dag??? Maila mig när du har tid. Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback