Utmanad av Eva-Lena

1) Vad är klockan? 11.51
2) Ditt namn som det står på födelseattesten: Anna Charlotte
3) Smeknamn: Lotta
4) Piercings: Nej
5) Ögonfärg: Grön bruna
6) Födelseplats: Trelleborg
7) Favoritmat: Thaimat och husmanskost
8) Ditt lyckligaste minne? Mitt barn
9) Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja en bil
10) Älskat någon så mycket att du börjat gråta? japp
11) Varit med i en bilolycka? Nej
12) Krutonger eller baconbitar? Krutonger
13) Favoritdag på veckan: Lördag
14) Favoritrestaurang:Ja men vet ej vad dne heter ligger i Stockhom
15) Favoritblomma: Solrosor
16) Favoritsport: Gymnastik
17) Favoritglass: Lakrisglass
18) Vilken färg har din sovrumstapet? grön
19) Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen
20) Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Bokus
21) Vilken affär hade du valt att övertrasseraSitter vid datorn eller vid tv
23) När går du och lägger dig?allt mellan 22.00 - 01.00
24) Vem kommer att svara på denna taggning först? Det får ödet avgöra
25) Vem av dem du skickat denna taggning till kommer inte att svara? Vet inte vem jag skall utmana än.26) Senaste TV-program? Nyhetsmorgon på TV4
27) Senaste person du gick ut och åt middag med?Min sambo
28) Vad lyssnar du på just nu? Cd spelaren
29) Vilken är din favoritfärg? rosa och blått
30) Sjö, hav eller flod? Hav.
31) Hur många tatueringar har du? Inga!
32) Klockslaget när du blev färdig med denna lista? 11:57
33) Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej
34) Katter eller hundar? Katt, så klart

Nu utmanar jag de som inte redan har blivit utmanade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback