Anton fått diplom!

Idag är det torsdag och som vanligt är det tid för babaysim, tyvärr så är det sista gången för denna termin. Men sak är säkert att vi skall fortsätta nästa termin. Anton har tyckte det har varit mysigt att bada. Idag blev de fotograferade under vatten när de dök. Det var en av tränarna som hade några foto kvar på sin filmrulle. Så om tre veckor kan vi hämta ut fotot. Skall bli spännande och se. Som avslutning idag fick alla barn var sitt diplom. Så det får vi rama in och hänga vid Antons säng.

Anton är lite gnällig om dagarna nu, undrar om det är tänder på gång, men det har jag trott i två månader redan. Men det är mycket tuggande på nappen nu. Vi får väl se vad som händer.


För ett tag sedan köpte jag en jeansjacka till Anton, tyckte bara det var så gulligt, så här kommer en bild på det.

jeansjacka
Idag bjuder vi även på en bild från kolonin
tulpaner

Kommentarer
Postat av: Annette

Hej Lotta.
Grattis på namnsdagen, förresten.
Så söt Anton är, helt bedårande, jag blir alltid så rörd och varm när jag ser gulliga småttingar.
Hoppas ni mår bra, hela familjen.
Varma kramar,
Annette

Postat av: Ejris

MEN tulpan kortet är ju BARA SÅ UNDERBART:)
sonen oxå ju försås...
kram

2006-05-14 @ 21:36:57
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Karin B

vicken sötnos han är :-D
Och vilket läckert foto på tulpanerna!

2006-05-15 @ 20:33:39
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Marie

Vilket fantastiskt tulpanfoto!

2006-05-23 @ 19:28:29
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback