En regnig dag!

Idag har det regnat stort sett hela dagen. Inte roligt för det betyder att Anton och jag inte har kommit ut idag. Så vi fick leka lite med kameran i stället. Lite små orange i huvudet men det är för han åt motorspure till middag idag. Annars har vi inte gjort så mycket.En regnig dag!

Helgen som gick var jag i Landskrona och tränade inför seriespelet. För de som inte vet så spelar jag bangolf, när jag hinner. Rätt så otränad är jag eftersom det inte blev så mycket spel förra säsongen. Det blir seriespel på söndag får väl se hur det går, det är så läne sen som jag tävlade så jag kommer säkert vara jätte nervös.

Såg idag att scraproom har en tävling, det handlar om att göra en layout i gult och blått. Har en ide, får se om den går att genomföra. Måste fixa kortet först.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer säkert gå jättebra......
Nervositeten omvandlar du till energi och då går allt lekande lätt.

Orange om munnen med sockersöt ändå....

Kramar Emma

2006-05-17 @ 08:51:06
Postat av: Jenny

världens sötaste lille Anton
det kommer gå galant på tävlingen =)
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback