Framsteg!!

Anton gör framsteg här nu. I onsdags när vi var hos min morfar så lyckades Anton att rulla från rygg till mage helt själv, fick till och med rätt på armarna. Han har försökt innan men inte fått rätt på armarna men nu gick det. Min morfar blev så glad så han grät. Igår upptäckte vi en liten tand i underkäcken, så nu får man se upp för nu kan han bitas ordentligt.

Jag har startat en utmaning på scraproom, som går ut på att man skall välja en layout som någon annan har gjort och sen skall man tolka om den och göra en ny layout. Jag valde att tolka en av Jennys layouter och så här blev mitt resultat.
Framsteg!!
En rolig ide tycker jag, speciellt när man sitter och gör nästan dubbel av alla fotona för de skall in i olika album så försvinner ideerna när man har gjort en sida och man sen skall på att göra en till med samma foto.


Kommentarer
Postat av: Christer

Heja Anton!!!

2006-05-28 @ 11:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback