Vårväder

Idag vaknade man till strålande solsken. Så det vara bara att göra sig i ordning och komma ut. Anton och jag var på stan och fixade lite saker. Hittade även en liten jeansjacka till honom. Åt glass och satt och njöt av solen var inte fel. Blev även en sallad till lunch ute idag.

I våran statspark har vi påfåglar men jag har aldrig lyckat se dem när de har fjädrarna uppe, men idag var det en fågel som visade sina fjädrar så fint. Tur man hade kameran med.
Vårväder

Nu i kväll skall jag göra lite layouter till rum & ram och orkar jag skall jag rita fler skisser. Har fastnat i träsket att rita skisser på datorn. Det är jätte roligt. Får se vad jag kan använda dem till sen.



Kommentarer
Postat av: Ejris

mmmmm vackert!!!
trevlig helg!! kramsi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback