Här händer det inte så mycket

Som sagat det händer inte så mycket här just nu. Anton har varit snorig igen men som tur är går det nästan över på en dag. Inte så kul när det står nr 11 under näsan hela tiden. I söndags var jag, Aleks och Anton och gick i Alnapsparken. Det var riktigt mysigt där. Så dit vill jag åka fler gånger. Igår var vi hemma och tog det lugnt eftersom Anton var snorig, men är bättre idag men gnällig. Det ser ut som det är en hörntand på gång där uppe. Anton skall inte vara som andra barn han inte. Först 4 tänder där nere och sen ev en hörn tand på gång där uppe. Det brukar vara normalt med två tänder uppe och två tänder där nere. I morgon skall jag och Anton åka till Malmö för att fika med andra mammor och deras små. Skall även passa på att köpa ett par skor till Anton, tycker det är på tiden att han får ett par riktiga skor att ha på fötterna.

Det har inte blivit så mycket pysslande har inga roliga ideer. Förhoppningsvis som kommer den åter. Håller tummarna att den har kommit tills jag skall träffa
Maria helgen som Aleks är i Stockholm.
Här händer det inte så mycket



Kommentarer
Postat av: Therese

Vilket underbart foto! Har du tagit det själv?
Hoppas du får en bra dag idag med de andra mammorna.
Kram

Postat av: Martina

Hej sötnos.....hur e det med dig??? Kommer du på mässan i helgen??? Kramar till dig

2006-09-27 @ 09:20:22
URL: http://martina73.blogg.se
Postat av: Emma

Vilket fint foto....
Jag vill med på mässan på söndag, pengarna får jag låna från mina besparingar *skrattar*

Ringer dig..... är ledig imorgon torsdag, kanske scrappa lite? Eller det är babysim då? Behöver du fotograf?

Kram Emma

2006-09-27 @ 12:13:46
Postat av: Gunvoror

Vilket härligt höstfoto! Jag älskar de färgerna!

Jag kommer till Helsingborg fredag-lördag, och håller tummarna för att jag får se Anton "live" då.

Kram, Gunvor

2006-09-27 @ 18:36:04
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback