Helgen som gick!

Anton är frisk igen, så under helgen orkade vi göra lite. I lördags var vi i folkets park i malmö. De öppnade för säsongen och där var karuseller som Anton kunde åka och sen är där en stor lekplats och djur att titta på. Kameran var så klart med och det blev en del nya foton.

bil

I går var jag och träffade min sömerska, som skall sy min bröllopsklänning. Vi ritade upp en skiss på mina tankar och sen fick jag reda på hur mycket tyg som skulle behövas. Sen blev det en vända till tygaffären och jag hittade tyget som jag tyckte om med en gång. Tyget som är själva grunden sen skall det lite spets också på men det hittade jag inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Goaste ungen i stan!
Han har blivit så stor nu jue.....
Vad Anton är lik Alex..... jag som aldrig ser sådant ser det verkligen på denna bilden.....

Vad kul med bröllopsklänningen, hoppas den kommer motsvara dina drömmar och funderingar.... många säger att klänningen gör halva bröllopet.... jag tror dock att klänningen är en av sakerna....jag menar...halva bröllopet måste ju vara ens blivande man.

Kram Emma

2007-05-01 @ 16:27:08
Postat av: Pia

åh vad spännande med din klänning. Jag hoppas att min klänning kommer snart för jag vill ju se ohc prova den...

Postat av: Jennie Simmat

Härligt foto!!! Låter spännande med bröllopståhej!!
Kram
Jennie

2007-05-04 @ 21:39:22
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: maria

Hej! Vilken fin bild. Han e ju så söt så man kan dööö... Nu har jag me en blogg förresten=)

Ha d bra!

2007-05-06 @ 15:37:20
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Vilken stor kille ni har!! :)
Hoppas det går bra med klänningen! När är den stora dagen?
Kram!

2007-05-18 @ 19:51:34
URL: http://sweetsweede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback