Allt möjligt!

Först av allt vill jag gratulera Martin och Anna som fick sina tvillingpojkar i fredags. Hoppas att ni alla 4 mår bra.

Igår satt jag på skolbänken igen. Skall läsa naturkunskap på distanss och vi hade vår första träff igår. Kursen skall bli intressant men den blir nog tuff för det är mycket som skall göras hemma.

Det har snöat här nere och det är kallt ut får väl se om Anton och jag ger oss ut en stund idag får väl inviga Antons overall som köptes i höstas men är aldrig använd, det har inte varit lägge till det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det en liten chock när man börjar efter ett litet uppehåll.....

Ha det gott!

Emma

2007-01-23 @ 14:55:39
Postat av: Ejris

låter kul med naturkunskap....vad blir man efter en sån kurs då? nyfiken;)

snö..hm...kallt ja snö näää max 2 mm ute..vill ha vår sol o värme
kram

Postat av: Pia

VAd duktig du är som ska studera. :-) Snön kom tillslut och vi har också invigt lucas tjocka overall... :-)

2007-01-23 @ 20:42:08
URL: http://engdam.spaces.live.com/
Postat av: Ejris

hihih jah lärare fick för mig du var nått inom data;)...Eric tyckte häromdagen att ajg skulle bli lärare;) han hade Asien som prov.jag hittade karor utan test på nätet skrev ut o så skulle vi tävla..jag vann;) alla länder rätt även de han inte hade + att ajg kunde några av forna sovjetstaterna som nu är självständiga*stolt* Kna ju bli naturlärare..kan ju ormar spindlar kryp....blommor;) hihihihih kram

2007-01-23 @ 22:32:21
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback