Måste skärpa mig!

Det går för lång tid mellan uppdateringarna, måste skärpa mig. Vad har annars hänt här?? Igår var vi på Wanås slott och gick och tittade. I skogen där står det massor av olika konstverk. Anton tyckte det var mysigt att få rota lite marken. Det blev badet när vi kom hem. I torsdags kväll var jag hos sömerskan och lämnade tyget och spikade modellen som jag skall ha, så nu börjar hon att sy. Har börjat titta lite på festprogramen och på fredag skall vi träffa prästen.

image125

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!
Kul att se att du uppdaterat.....
Det går för långt mellan att vi träffas och scrappar också. Det måste bli skärpning på det *skrattar* Nu har jag gått till lov, klarade upp att skriva tentan med nöd och näpe....men jag kämpade på och nu är den inlämnad. Få se vilket resultatet blir...hrm... Men som sagt...nu har jag lov....så har du en ledig eftermiddag kanske vi kan pyssla.... jobbar lite strödagar de närmsta 3 veckorna...sedan beger jag mig till Turkiet...sedan sätter jobbet igång på allvar...
Kram Emma

Postat av: favvismaria

Tjohej Lotta! Anton e ju så söt!=)Tack för inlägget förresten.. känner mig på lite bättre humör nu=) När är nästa scrapträff vet du det? kram

2007-06-10 @ 18:00:36
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Jennie Simmat

Håller med om att du får skärpa dig.... Låter som ni hade en mysig utflykt!!!
Kram
Jennie

2007-06-10 @ 23:57:24
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback