Anton 15 månader

Idag blir Anton 15 månader. Så det är ingen bebis vi har här hemma längre utan en liten kille som hittar på så mycket bus hela dagen.
15 m?nader

I fredags var jag på scraproom, de hade sin fredagsträff, jag fick gjort 3 nya sidor till Antons album. I lördags var det tid för kurs i vellinge igen. Sen var vi en sväng på rum & ram för att hämta papper till våra inbjudningskort. Så idag skall Aleks skriva ut dem och sen är det bara till att börja stämpla. Kanske vi får iväg dem i slutet på veckan, beroende om kuverten har kommit.

I morgon kommer Trelleborgs Allehanda hit och skall intervjua mig om scrapbooking, det skall bli lite roligt. Hoppas det blir en bra artikel så det är fler som fastnar för denna underbara hobby.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tiden går alldeles för fört, vad stor han har blivit lillkillen!
Det var så längesen vi träffades, det har varit så mkt i skolan och sedan hag jag jobbat massor på posten.... vad gör man inte för att få ihop pengar.

Hoppas vi hörs och ses snart..... skulle vara kul att följa med på en fredagsträff någongång....

Kramar Emma

2007-03-19 @ 14:18:02
Postat av: Cilla

Liten blir större ganska snabbt, eller hur?
Inbjudningskort? Luktar det bröllop, månne?
Kram
Cilla

Postat av: Mormor

Hälsa och gratta Anton idag, jag glömde det när vi pratade idag. Hoppas det gick bra med badandet.
Kram och ha det bra
Mormor.
Morfar hälsar.

2007-03-19 @ 20:08:07
Postat av: Jennie Simmat

Ojoj, välkommen i klubben för tidningskändisar!! Kul!!
Anton 15 månader, räknade precis ut att Wiggo snart är 16 månader.. Jag som säger att han är 1 år när någon frågar men han är ju närmre 1,5.. Oj, vad tiden går!!
Förresten så har vi fått in massor av fina pojkkläder så du måste komma ut och titta en söndag!!
Ses på onsdag???
/Jennie

2007-03-19 @ 21:55:54
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Bammie

Sicken goding till kille du har.
Trevlig helg.

2007-03-24 @ 09:01:09
URL: http://bammiesblogg.blogg.se
Postat av: theValkyria/Gunilla

Så kul med intervju i tidningen. Hoppas att artikeln blir bra!

2007-03-25 @ 09:42:52
URL: http://thevalkyria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback