Trött på föräldrar!

Kan säga efter har jobbat 2 dagar denna veckan så är jag riktigt trött på föräldrar som inte kan hålla sina barn hemma när de är förkylda. Föräldrar som inte orkar vara hemma och torka deras egna barns näsor men vi pedagoger skall göra det, helst på hela barngruppen.

Annars då?? ja det händer inte så mycket. Man jobbar och jobbar och sen börjar julen närma sig och det är mycket som skall planeras. Vi skall även hinna med Antons 2 årkalas.  Till helgen skall jag och Aleks tura med kompisar och äta julbord. Anton skall får sova hos mormor och morfar. Söndag skall mamma och jag iväg och scrappa. Skall bli kul att koma iväg. Lite nya foton är på väg hem i brevlådan också.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Förstår precis vad du menar med förkylda barn på dagis...
Ska bli kul att ses till helgen;) Scappa för glatta livet!
Kram

Postat av: Emma

Jadu.....vi har inga snoriga näsor....men en unge spydde i korridåren idag....trodde jag skulle svimma. Åh....mysigt med julbord...hoppas det inte blåser bara. Vi ses på söndag! Så trevligt vi ska ha.....längesen vi sågs....vi måste sitta vid samma bord! Kram Emma

2007-11-20 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback