Svaret kommer här!

Den som gömde sig i påsen var Anton. Han får nog ta och växa lite.

image151

En hel arbetsvecka har gått och det var ett tag sedan som jag jobbade en hel vecka. Men jag tycker att tiden har sprungit iväg. Ikväll skall jag hem till en arbetskamrat och äta lite och i morgon är det seriespel i bangolf som gäller. På söndag skall jag mysa med sonen hela dagen, om det är väder skall jag nog försöka att fotografera honom utomhus. Emma om du är ledig så kan du hänga med.

Om ni inte har tittat in i
rum & rams blogg så får ni göra det. det kommer ni saker hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej där.....tänka sig att han får plats i en papperskass.....haha....

Absolut....jag är på...är ledig under dagen, sedan är det nog bio som gäller på kvällen.

Kram Emma

2008-01-18 @ 23:44:44
Postat av: Ejris

underbart foto!! vilken buslus ni har=) kram

Postat av: Maria

Hejsan Lotta,

Hoppas allt är bra med er nu, verkade vara en sjuhelsikes maggrej du fick där ett tag.

Vilket härligt kort på bus-Anton. Inte klokt vad han har växt.

Kram på dig
Maria

2008-01-21 @ 20:18:21
URL: http://alstorp.blogg.se
Postat av: Karin

Tänk att han får plats i kassen!!!
Kram

2008-01-22 @ 22:27:31
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Christer

Nänä, du har bara manipulerat bilden ...
Det var ju ALEKS som var i påsen!
Jag råkar, av erfarenhet, veta att det är liten hobby har har!

2008-01-26 @ 23:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback